maandag 20 januari 2014

Wishlist van de webshop ModeMusthaves

Hey allemaal,
Toen ik het artikel zat te schrijven over mijn favoriete webshops kon ik het niet laten om even rond te snuffelen naar leuke spulletjes. Vooral bij de webshop van ModeMusthaves kwam ik allemaal erg leuke dingen tegen.
Het leek mij leuk om mijn wishlist van ModeMusthaves aan jullie te laten zien en misschien hebben ze bij ModeMusthaves wel de musthave waar jij naar opzoek bent.


Als eerst zag ik iets waar ik al heel lang naar op zoek ben, een piloten bril met blauwe spiegel glazen. Natuurlijk had ik deze al gespot bij rayban maar vond hem toch erg duur. Nu zag ik bij ModeMusthaves deze dupe variant voor maar 14,95 Euro een koopje natuurlijk !


Toen ik nog even verder keek zag ik iets waar ik meteen verliefd op werd, het was een wit blouse en witte blouses daar ben ik echt gek op. In mijn kast heb ik er al een aantal hangen maar omdat het model van deze mij aansprak en omdat deze lange mouwen heeft is dit er zeker een die bij mijn verzameling zou passen !
de blouse kost 32,95 Euro


Ook zag ik dit zwarte soort van bondje, ik heb al een witte fake fur maar dit zwarte veste vond ik er ook erg leuk uit zien. En hoe het gecombineerd is spreek mij ook erg aan. Het is simpel maar toch erg leuk!
Het vest kost 44.95 Euro


Jullie zullen vast denken Hé weer het vest? 
Maar deze keer gaat het niet om het vest maar om het rokje dat ik erg leuk vind. 
Het rokje is grijs en aan de onderkant zit een kante randje. De laatste tijd ben ik steeds meer van de rokjes en deze zou ik dan ook graag willen hebben vooral omdat de kleur makkelijk te combineren is.
De rok kost 24.95 Euro


Op dit rokje werd ik meteen verliefd, maar op dat soort momenten heb ik vaak de pech dat het item niet meer in mijn maat verkrijgbaar is en ook bij deze was dat het geval. Toch zet ik hem op mijn wishlist in de hoop dat dit of een soort gelijk item op de site verschijnt.
Het rokje was 19,95 euro maar was nu afgeprijsd voor 14,95 euro


Ik denk dat ik binnenkort zeker een bestelling ga plaatsen omdat ik nu toch een aantal leuke items heb gevonden.

Wat is jouw favoriete musthave van mijn wishlist?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten